RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij.

2 plaatsers

RPG :: Overig :: Spam

Ga naar beneden

Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij. Empty Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij.

Bericht  Spencer do jan 21, 2010 10:09 am

Ik haat het als leraren proefwerken opgeven voor een week waarin je het toch al ontzettend druk hebt. Suspect
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij. Empty Re: Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij.

Bericht  Alyson do jan 21, 2010 8:20 pm

ik ben gaan leren voor een inhaal so terwijl dat uur dus morgen blijkbaar uitvalt.

Ik heb rpg's nodig ik word gek als ik niets doe naast hw en slechte cijfers ophalen....
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij. Empty Re: Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij.

Bericht  Spencer do jan 21, 2010 10:03 pm

Alyson schreef:ik ben gaan leren voor een inhaal so terwijl dat uur dus morgen blijkbaar uitvalt.

Ik heb rpg's nodig ik word gek als ik niets doe naast hw en slechte cijfers ophalen....

Whaha, ik had vandaag een repetitie Engels & Frans, en morgen heb ik weer een repetitie nederlands en een so duits, maar daar kwam ik ook vandaag pas achter. ;s
Spencer
Spencer

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-01-10
Woonplaats : When I was younger, I wanted to live in the clouds.

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij. Empty Re: Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij.

Bericht  Alyson vr jan 22, 2010 3:07 pm

echt ontzettend handig
Alyson
Alyson

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 16-01-10
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij. Empty Re: Alleen vandaag nog en dan ben ik weer vrij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

RPG :: Overig :: Spam

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum